2013-10-06
16:21:49

It´s a lifestyle
 
 
 
Nu sitter jag på tåget, som precis passerade förbi Gävle, på väg hem från Sundsvall. Helgen har varit fylld med drill och mycket ny teknik för utövarna ( jag fick bara vara på tränarsidan den här gången). Fördelen med att vara på tränarsidan är att man kan röra sig någorlunda normalt medans utövarna går som.... ja dom har träningsvärk helt enkelt :) då har man jobbat och kämpat på bra!!
 
Super kul att träffa nya drillare men ikväll hinner jag med lite egen drill oxå :) går direkt från tåget till träningen och kör allt vad jag orkar!! Frågan är hur mycket det är!? Men rullar är man aldrig för trött för!!
 
 
Tack Tack för denna helg - Timrå, Ö-vik och Åsele och speciellt Åsa!!
 
 

Kommentar:
#1: Åsa

Puss på rej !

2013-10-07 @ 09:20:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: