2013-05-31
23:14:22

SM 2013
Skrev det här inlägget i onsdags mendet harinte funkat att lägga upp det förän nu...men jaja nu ärdet uppe iaf :)
 
Nu är man back on track efter helgens SM. Vilken härligt helg det blev!!
 
Solot kunde ha gått sååå mycket bättre! missade masser små saker som gjorde att det inte alls blev som jag ville men jag hade en skön känsla när jag körde iaf. Teamet gick inte alls bra i grundomgången men vi fick visa vad vi går för på finalen och som inte helt oväntat ;) fick vi en bronsmedalj. Tycker vi är världa den efter den här sösongen med skadoroch sjukdommar hela tiden!! Show <3
För min super duett gick det ju kalas bra även fast vi vet att dom kan mycket bättre så tog dom hem guldet!! Men dom sparar den bästa omgången till EM :)
 
Missade ni att vara på plats på SM eller att titta på datorn på finalerna så kan ni kolla i efterhand på danssport.tv
 
Nu kommer en bildbomb från helgen, se och njut.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: