2013-05-07
11:03:34

Heel Boot - Fanny Lyckman - Säljes
Säljer dessa skor från Fanny Lyckman For Estradeur på nelly.com. Det är storlek 37 och enligt storleksguiden på nelly.com är det fotlängd-23cm, vilket verkar stämma bra.
 
Dom är endast provade 1 gång av mig och hon som hade köpt dom innan har oxå bara provat dom. Inte slitna på något sätt.
 
Dom är för stora för mig och jag köpte dom själv på blocket så kan inte skicka tillbaka dom.
 
Dom finns heller inte kvar i storlek 37 på hemsidan så passa på här.
 
Dom är sjuktsnygga i verkligeheten oxå så det är synd att dom är förstor för mig men nu får nån annan glida runt i dom i sommar!!
 
500:- tar jag för dem alltså 100:- billigare än på nelly.com
 
Kommentera om du är intresserad!!
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

Är dom sålda? :)

Svar: Ja dom är sålda! Tyvärr
ERICA GREBNER

2013-06-30 @ 18:34:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: