2013-01-01
16:43:15

Vad hände 2012??
 
  • Jag började året med att spela mario cart (stavning?) hos Johanna som det nu alltså är ett år sedan jag träffade.
  • Jag fyllde 22 år!!
  • Jag flyg upp till Sundsvall och hade drillkurs med Timrådrill.
  • Jag läste ut 3 böcker på rekordtid.
  • Morfar fyllde 80 och det firade vi med stor fest.
  • Jag trivdes sjukt bra i Kalmar men flyttade tillbaka till Lkpg för att mitt vik. tog slut
  • Jag tog mig till European Cup i Hasslet, Belgien - Jag kom bäst av de svenska seniorsolisterna och hade sjukt kul!!
  • Jag blev återigen medlem i teamet - SHOW!!
  • Jag skulle åkt till VM men det blev aldrig så....*snyft*
  • Jag började träna Nike igen.
  • Jag flög till närpes i Finland och hade drillkurs.
  • Jag "fick" ännu ett underbart solo av Thomas.
  • Jag köpte 12 par skor och fick 1 par :)
  • Träffade min farmor igen :)
  • Jag fick jobb på Gina Tricot.
  • Jag träffade många nya underbara människor :)
  • Jag bakade ett sjukt snyggt pepperkakshus!!
  • Jag firade in 2013 med den bästa vännen <3
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: