2013-02-14
15:20:00

when I grow up
Denna dag känns bara super dålig...känner mig nere och det är inte för att det är alla hjärtansdag. Det är snarare att jag inte alls vet vad jag vill göra med mitt liv.. eller det vet jag men vet inte hur ska jag kunna leva på det?? Jag vill drilla, träna själv, träna andra och koreografera.
 
Känner mig även trött på Linköping och känner att jag saknar Kalmar. Mitt liv i Kalmar, det hände mer.
 
Vad ska jag bli nu när jag är stor? Sjörövare som jag ville bli när jag var liten funkar nog inte..
 
Skulle kunna tänka mig att jobba med träning, gym men då måste man tränat  ett bra tag och det har jag inte tid med... eller jag har lördag, måndag och tisdag men nångång måste kroppen så vila oxå - eller??
 
Mycket tankar nu men har ni förslag på vad som helst så kommentera och inspirera mig!
 
 

Kommentar:
#1: Åsa

Hitta en en förening med gruppträning för vuxna och barn som beyalar sina instrutörer och betalar detas utbildningar och sen startar du en sjuhelsikes massa drillnybörjargrupper. Här finns något som heter gymmix kanske har lkpg (eller annan stad) motsvarande.

Eller så läser du in dig på allt om hur man startar eget företag och tar en ekonomikurs och så startar du eget, drillkurser, barngympa, massage!!

Make it happen!

Kraaaaa

2013-02-14 @ 21:14:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: