2012-10-11
11:57:14

Who have promised their love To a thousand other men
Har fortfarande inte bestämt mig vilken musik jag vill ha....sökte på texten till den ena låten. Jag visste ju innan vad den handlar ommen vart ändå lite chockad.
 
Then out to the night
With their pride in their pants
With the slut that they tow
Underneath the street lamps
 

Helt underbar text!! Hur uttrycker man den?? hehe
 
Sen måste jag klaga lite på VM dvderna....Dom har klippt bort masser från Frankrikes team (Världsmästarna) så man får aldrig se hela teamet på varken grundomgången eller finalen.
Men frukta inte tänker jag det finns ju på youtube.
 
 
 
Nu ska jag fixa ihop mina kläder som ligger lite överallt och sen kolla på ett fristående program och komma fram till vad vi måste träna på ikväll., för då blir det träning med Nike igen :)
 
puss på er
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: