2012-10-16
12:26:35

Make something out of it
Kollar ni på Project Runway? Jag kollar mycket på den amerikanska men det är mycket repriser och jag har nog sett exakt alla avsnitten. Så det är super kul att den svenka varianten har börjat. Tredje programmet igår och det är alltid kul att se hur dom jobbar i utmaningarna när dom inte får använda sig av tyg. Igår fick dom använda sig av vad dom ville från Clas Ohlson.
Min favorit blev direkt Naim men igår tyckte jag även om Akharadet.
Följer ni inte programmet redan och ni är intresserade av mode, kläder, sömnad och skapande så kolla!!
Alla avsnitt som redan har visats finns på tv3play.se.
 
 

Kommentar:
#1: Sara

Klart jag kollar på Project Runway Sverige! Känner Sebastian så jag måste ju följa hans framsteg, haha. Men jag håller med om att Naims skapelse var något av det mest fantastiska jag någonsin skådat! :)

2012-10-21 @ 00:02:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: