2012-10-01
12:31:26

Like a bridge over troubled water
Dags för lite uppdatering.
 
Har tränat hela helgen precis som förra helgen. Har gjort ett solo till Theresa och sedan tränat själv som vanligt. Lite lagom trött i kroppen..
 
Milla och Peter kom hit i lördags och åt och vi kollade på nya Falk-filmen. Väldigt bra - "Spelets regler" kan jag verkligen rekommendera! 
 
Nu ska jag kolla på SM 2009. Det va väldigt länge sen jag såg det för min dvd är borta så har lånat Theresas. Tävlade med mitt favoritsolo då - Bridge over troubled water. Här kör jag solot på en träning två år senare. Kan det fortfarande :)
 
 
puss på er
 
 

Kommentar:
#1: Erica

Härligt att du kan det så där bra efter två år! Det passade dig väldigt bra och musiken är ju grymt vacker att uttrycka. Lycka till med nästa! Kramar

2012-10-02 @ 20:55:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: