2012-10-09
22:38:00

feel the music in you
För er som känner mig blir inte förvånade när jag säger att VM-dvderna har kommit och jag har verkligen suttit framför tvn hela dagarna och kollat!! har nu kollat igenom alla dvder (5st.) och måste säga att det är ganska dåligt filmat på vissa klasser och så har dom ändrat om i startordningen eller helt glömt/tagit bort några program. Synd för man vill ju se alla.
Nu har jag även hunnit med att få nya idéer till teamet och klippt två låtar till mitt solo. Undra vilken det blir.
Instrumental eller inte!??!?
Jag har velat ha en låt jättelänge men sen kom jag på att jag aldrig har haft en instrumentallåt i solot och det skulle vara kul att prova. Får lyssna och lyssna tills jag hittar min favorit och den andra finns ju alltid kvar till nästa år :)
 
Nu ska jag snart sova för i morron väntar mer VM tittande och sen träning!!
 
puss på er
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: