2012-10-28
12:30:00

**Blinka lilla stjärna där**
Dags att skriva ifatt.
 
Det har snöat.. vet inte riktigt om jag gillar det i oktober men jag så är det. Fick skrapa rutorna i morse så nu är det vinter på riktigt. Jag har även lovat mig själv att inte använda vinterjacka förän i november och som tur är är det på torsdag så då slipper jag frysa :)
 


I fredags var vi inne hos grannarna och firade födelsedagar och även jag fick paket.  Jippi!! Sen kom vi in på gamla minnen (härligt) och då speciellt när jag var 1 år och aldrig slutade sjunga "bä bä vita lam" och "blinka lilla stjärna" super härligt att se sig själv med sådan underhållnings känsla!
Jag ett halv år gammal.
 
I fredags fikade jag även med Challe och det borde vi göra varje fredag och uppdatera varandra med vad som händer.
 
Mer uppdatering senare!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: