2012-05-07
22:57:07

new week
Tillbaka i Kalmar och sov verkligen hela vägen på tåget och när jag kom hem så sov jag i ytterligare två timmar :) såå himla skönt och väldigt behövligt!! ska strax sova vidare.
Körde solo efter att träningen var slut för mina drilltjejor. Hade inte fokus första gången jag tog den tappade nog fokus när jag tog dubble illusion för det var vara bara slarvtapp igen....ååh jag kan ju allt för det är ju inte på dom svåra sakerna jag tappar men sen körde jag igen och då hade jag två tapp så det var bättre. Härligt att kunna köra i SM hallen och så är det musktest på fredag. Redo för SM?? YES
Puss på er

Kommentar:
#1: Din mamma

Du är ju på G. Kul ladda nu inför helgen. Kram

2012-05-08 @ 10:19:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: