2012-06-11
22:55:47

have you ever seen a rainbow
Back in Kalmar and the weather is as unpredictable as it has been in Linköping.
Vilka kollade inte matschen? Jag såg inte hela men det jag såg känner jag så här..What a fuck!?!?
Hade dessutom inte behövt se matschen för man hör alla andra genom fönstret när det blir spännande, mål, motståndarna gör mål, mm.
Photo: Clara Klingstedt
Tränade solo idag igen och det gick bättre idag måste bara köra, köra, köra till musik och få in det i kroppen igen. men det gick bra sista gången jag körde. Gjorde inte min travelling men allt annat utan tapp så det känns bra. alla CM satt som dom skulle!! TOPPEN
ska även visa er en av de finaste presenterna jag har fått av några drillare den stlår jämt med det fina glaset jag fick av show förra året med oss på glaset. Somsagt ni ska få se det i morron!! Stay tuned!!
puss på er

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: