2012-07-10
22:33:18

CUP OF CLUBS BELGIEN 2012
Nu är vi hemma efter en vecka i Belgien full med drill!!
Det gick HUR BRA SOM HELST för mig. Jag hade tre små tapp på contacs men dom "märktes" inte, jag tog alla trixen och hade bra uttryck. Erica där hade du fått gåshud!! Flera sa att det var det bästa dom har sett mig göra och jag fick lyckokänsla direkt när jag gick av golvet!! JAG VILL GÖRA DET IGEN!! Jag fick min bästa poäng ever och slutade som bästa svensk på en 27 plats av 52 senior solister! NÖJD
 
Är nu med i Bertrand Royers fotoalbum på facebook. Kul för då kan många se kortet och mig :)
Tjejen med uttryck!!
 
Mer uppdatering om Cup of Clubs kommer i morron när jag sovit ifatt mer och är piggare!!
 
Puss på DRILL

Kommentar:
#1: wilma

du var så himla duktig Erica och en jätte fin bild blev det ju också! ;)

finns det bilder på fler från svergie som tävlade?

2012-07-11 @ 00:52:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: