2012-08-21
12:02:46

time to start this day
Vaknat svarat på mail och nu kollar jag på räddningspatrullen. Sjukt skön start på dagen. Ska man ta sig upp för trappen och ta sig lite frukost, klockan är ju faktiskt 12 och tillomed någon minut över. Sedan idag ska jag se om det finns några jobb att söka och svara på en utvärdering om Cup of clubs. Ojoj mycket nu asså...kämpigt jag har det!
 
Hej, anställ mig!!
 
Fick filmen "The hunger games" av mamma i slutet av förra veckan och kollade på den för första gången i söndags, väldigt bra film och kollade även på den igår men hann inte se klart den...så kanske får se på den idag oxå :) Måste dock säga som den bokmal jag var när jag läste dom bäckerna att boken är bättre än filmen så tänk då hur bra boken är!
 
puss på er
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: