2011-07-02
13:59:20

friday night
igår var jag i stan och shoppade present till challe. hittade även en klänning och en kofta till mig :) men det var på rean så det var OK. till challe köpte jag ringar och ett halsband, som hon gillade..iaf sså sa hon det :P hehe

så som sagt, fest för challe igår och det började toppen med lite tacomiddag och sedan rullade det in folk. så det vart fullrulle på skiten. när klockan var typ halv 1 drog vi in till stan och skulle till typ..55:an men det blev harrys istället :) nice..mycket folk och varmt som fan så vi drog hem vid 2 typ :) men kul var det iaf. och jag träffade emelie där. kul 2ggr på mindre än en vecka måste vara rekord :)

nu är jag hemma och kollar lite tv..slappt och den perfekta sysselsättningen idag.

blider från igår kommer i ett eget inlägg lite senare!

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: