2011-07-15
22:51:56

cupcake


saknar johanna!! vi måste höras NU!! <3


idag har vi vart och köpt min cykel och det blev en cupcake :) hehe milla köpte även en cykel samma modell men det annat motiv på cykeln. mer milla style!
har även köpt en rosa vattenkokare och en rosa flugsmälla :) hmm hoppas inte att lägenheten jag hamnar i har rött kök :P hehe

har varit hos milla och peter nu ikväll och ätit och varit sociala - mys! och på vägen hem så såg jag inte bara en älg utan 6 stycken!! har aldrig sätt älgar förut (bara på kolmården) så jag är överlycklig :P hehe och minst en av dom hade horn oxå!! WOHOW

så vilken dag!!

i morron vet jag inte vad som händer..får se :) nått förslag?

puss på er


Kommentar:
#1: Johanna

Äntligen kan jag se din blogg! Jag saknar dig!!! ps. snygg cykel :D

2011-07-17 @ 21:58:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: