2011-04-17
15:50:24

vilken helg

har haft så mycket för mig att jag inte hunnit uppdatera innan.

helgen började med att äta middag på stan med milla och sedan gå på teater - en mor till salu med stefan och christer gänget!! super bra och kul!!!!! tack så mycket milla för presenten :) åt även årets första glass på bosses!!





sen var det bara hem och packa för tre på natten åkte vi till skåne, jag och a-gruppen + två drillpappor :) tävlingen gick jättebra för alla tjejorna coh a-gruppen kvalade till SM :D guuu så bra dom var alltså, mycket glädjetårar den här gången!!





idag tog jag sovmorgon och har kollat på program från igår :) och nu kollarjag på emil i lönneberga! och ikväll blir det träning - tagga


puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: