2010-09-20
13:32:15

måndag
oj va konstig dröm jag hade inatt..mycket handlade om att sd kom in i riksdagen..hur kunde det hända? fattar inte att det är så många i sverige som tänker så....

nu kollar jag på en gammal favorit film :) Cuttroat island, en sjörövar film. för er som inte vet det så ivlle jag bli sjörövaren när jag varlite så det är varför jag gillar den filmen så mycket! ni borde se den.

fick även ett mail idag ifrån norska drillförbundet om mina dvder..jag blir galen! dom skickar dvderna idag! dom sa att dom skulle skicka dom så fort dom fått pengarna och dom fick dom i tisdags.. blir så sur, räcker det inte med att dom hade tappat bort min beställlning!? vill ha mina dvder!!

men en positiv sak! SM dvderna skickas ut idag, ska ut och hämta dom sista frimärkena.. ni anar inte hur många frimärken det gå åt!!

ikväll hoppas jag det kommer lite drillkillar!! säg till alla killar i 6-9års åldern att komma och testa på 17-18 i vasahallen!!

puss på drillkillar


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: