2010-10-29
17:53:28

fredag

då var det fredag igen..skulle jobbat idag men känner mig inte så bra..känns som jag är förkyld men är inte snorig eller nått bara nyser masser + att i dag har det känts som om jag hade vatten i näsan..konstigt

men jag gick promenad i 30min idag och sen har jag inte gjort så mycket annat..målat naglarna och kollat bondi beach :)

skulle vart party ikväll men blev flyttat till i morron så då jäklar ska vi festa till det!! tjoho

i morron blir det även solo träning och sen åka till åtvid och träna dom tjejerna..ska bli spännande att se hur programmet ser ut nu efter nåra månader och ska göra klart slutet som vi inte hann göra förra gången!




saknar sommaren och att vara brun men det är bra att hålla ut det är bara
8 månader kvar tills det är juni igen...

puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: