2010-11-07
15:14:30

söndag

igår var det party :) väldigt kul kväll!! för party hos jessica och sedan vidare till platens. det var ganska mycket folk där så  härligt!  dock vann jag inte tävlingen....tusan hehehe
kom hem till typ 3 - halv 4. och då åt jag och challe rostade mackor :) och sen somnade vi  nog ganska så fort tror jag..iaf gjorde jag det. hehe




lite bilder från kvällen :)

sov till 12 idag och gick upp och åt frukost vid halv 2 :) varför stressa!? sen har iv bara segat och nu har challe åkt hem.
ska nog duscha snart och sen tagga för träning!!!! hoppas på fullt lag ikväll!! vet inte hurmånga träningar viintehar varit alla på nu.....inte bra detta!!

fick även startlistan för kulijul och jag kommer garanterat att komma hem med ett guld :P hehe jag är enda senior solisten :) toppen!!

nae som sagt duschen var det!!
puss på er


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: