2010-06-11
14:35:13

!

vaknade kl.6 i morse av att det spöregnade på mitt fönster.. synd om studenterna (min kusin) som hade champanjefrukost i trädgårdsföreningen då. nu är det iaf uppehåll så dom slapp nog regnet när dom åkte flak.
sak snart åka för att fira emil (min kusin) han får ett coolt fat fullt me bilgodis, passar en fordonskille :)

studenten får mig att tänka på min student förra året o på lunnevad som jag slutade på förra veckan. saknar alla lunnevadare GALET MKT!!!! <3
nu börjar det kännas tomt efter att inte träffat er på nästan en vecka..


och jag har lite smått panik för min ansökan till balettakademien för jag har inte fått mitt personbevis än o den ska vara inne på tisdag. HOPPAS jag får det på måndag så jag kan skicka in det då.

nu ska jag fixa håret o sminka mig så jag blir klar nångång för att åka.
pusshej


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: