2010-07-24
14:42:05

städ och röj
full fart idag i hela huset känns det som.
jag röjer i mitt rum för att flytta om och göra plats för min byråer :) har rensat bort de 2 bokhyllorna jag haft. så just nu ligger allt i min säng och i soffan! men sen blir det nog fint. börjar bara bli lite stressad för sen kommer challe hit och då kan det ju va bra om man kan va i mitt rum. hehe
och förutom mitt rum så har pappa och mamma röjt bort 4 skåp i köket så det är grejer överallt där oxå. blir nog snabb mat idag för man kan inte laga mat så som det ser ut nu. hehe

men medans jag väntar så kollar jag på film :) mste ju ta det lite lungt oxå så jag inte sliter ut mig. hehe

igår så jag och åsa på snabba cash - värd att se, mycket bra film men jobbigt slut fick ju inte reda på hur allt gick. kommer nog en uppföljare. så bra film och nice att träffa åsa. vi kom även fram till att vi ska åka och bada i varamon nästa måndag för då har vi en dag där båda är lediga. hehe toppen

puss på ..eh röran??



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: