2010-07-19
23:08:04

SOLO
dålig uppdatering här men det är för att jag just nu är i skåne..närmare bestämt malmö :)
har tränat med thomas heladagen och fått ett nytt solo som jag gillar skarpt det är rafigt och showigt och jätteroligt att göra :) tror det blir favorit solot!! i morron blir det ännu mer träning med thomas för att finslipa och fylla ut tomma utrymmen i programmet. ME LIKE!!

och måste även tack alla som va hos challe för en super nice kväll/natt :) jag hade super kul! bra att ni kom matte, vicko o john! erat tält gjorde partyt ;P hehe



(ciccis bild)

nu ska jag försöka sova i det här galet varma hotellrummet..det är skitvarmt fast man typ inte har nått på sig..hmm fri tolkning på den!!


puss på drill, skåne, challe och allt ;)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: