2010-07-14
23:15:42

sol och bad
igår var det bad med challe i berg och idag var det bad i pinnarp med mamma, pappa och morfar. mysigt :) morfar hade husvagn i pinnarp när vi va små så kul att åka dit igen.


jag i berg med min nya bikini som jag köpt på lindex :) i like



nyss slutade SYTYCD och idag åkte en til tjej ut men jag tycker det är rätt..tjejerna är inte lika bra som killarna den här säsongen!! så jag är nöjd med säsongen än så länge! svårt att inte vara när nästan all amina favoriter är tillbaka som All stars! neil, ade, twish, lauren, cortney :) dom är så bra!!



här är allt challe och jag handlade i ullared :) det till vänster är mitt och det till höger är challes!!


i morron blir det troligtvis mer sol och bad :) man kan itne få för mycket av det!!

puss på solen



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: