2010-07-15
22:00:24

pyssel
nu har jag och mamma pysslat kort :) så kul varje gång..typ  mina kort blir det alltid nått fel på så jag får göra om och varje gång är snabblimmet inblandat. hmm hatar snabblim för de bara fastnar på fingrarna och naglarna. men fint blev det.
jag pysslade ett kort till challe så nu är det bara prisenten som ska slås in (med masser tejp) sen är jag redo för kalas på lörda! :)

i morron blir det träning med anna och clara :) ska testa grejer till nya duetten! grim grim ghosts är låten i år. lite farm och roligt tema.

nu ska jag klippa låt som vi kanske ska ha i show i år :) den är 5 min lång så måste ta bort 1½ minut. men de fixar jag!

pussssss på er




Kommentar:
#1: challe

ge fan i tejpen....:P

2010-07-16 @ 11:21:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: