2010-07-23
10:49:50

mys

hade en jättemysig kväll igår :) kollade på prinsessan och grodan med vicko och sen låg vi bara och myste. mys!

vaknade förvånansvärt tidigt idag.. kl 9 och kunde inte somna om så jag tittade (idag igen) på alla vi barn i bullerbyn. och så hängde jag upp masser kläder..men jag har fortfarande masser kläder som ajg inte kan göra av nånstans.... blir så trött på det. mamma och pappa klagar på att jag har så stökigt men dom kan inte hjälpa till så att jag kan göra av kläderna nånstans..så det får väl se ut så här....

idag har jag inget speciellt planerat..får se vad som händer. sara påminde mig om att om 2 veckor är det VM i norge!!!!! galet. är sjukt spänd på att se alla japaner och att se hur det går för sverige!! heja sverige!! (och lite japan) hehe


matte sa igår nått om paintball..hmm får se hur det blir med det. känns farligt! hehe men det är väl aldrig fel med lite äventyr :)


pusssssssss på.. er





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: