2010-07-28
13:34:31

liseberg + halmstad med matte!!!!!!1


kom hem vid 12 inatt från med toppen tur med matte till liseberg och halmstad. super kul!

polkagrisar ifrån gränna!!!!


när vi nästan var framme så fick vi stå i bilkö för att det var en olycka med någon lastbil men verkade inte som det var något jätteallvarligt. får hoppas på det iaf. och när vi stod i kön så kom jag fram till att man skulle vara kille! dom kan kissa öerallt typ. men man kan ju inte gå och sätta sig i ett dike när ett fullt med bilar och lastbilar 2 meter bort. hmm så jag fick hålla mig..

bilkö..

men sen när vi kom framtill göteborg så var det dags för liseberg! och det var ingen mjukstart där inte.. börjademed kanonen..fy fasen va nervös jag var! min puls var uppe till tusen!  och matte är ju så snäll när vi väl åker och påminner om att vi är högst upp och upponer och allt! fy fan

men sen så åkte vi lite annat för att sedan åka den en gång till..men den var inte lika läskig då..men då var ju matte så snäll och satt och räknade ner innan man skjuts iväg. för han stod och räknade ut att det är 7 hjärtslag innan det smäller.
och så fick han mig att åka upp skjutet..den var läskigast av allt! började typ gråta efter och hela jag skakade som fan när vi gick ur den!! fyyyyy tusan.
men nu har jag åkt det iaf! skönt att ha det gjort!
sen bar det av mot halmstad för att sova och sen shoppa nya skor och badbyxer till matte! och sen åkte vi och badade vid tylösand. skönt men kallt!
oc matte bjöd mig på hans supergoda köttfärssås! smaskens!

gu vilket äventyr!! nästan så vi borde göra om det! hehe

tack matte för ett superroligt äventyr!


ikväll blir det mys



puss på äventyr!!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: