2010-07-17
13:34:47

jaaaa

ikväll är det party hos challe för att fira hennes nyss fyllda 20 år :) och för att hon har skaffat en egen lya!! är super taggad och känner på mig att det kommer bli en nice kväll. ska dessutom bli kul att se när hon ska öppna sitt paket som hon får av mig :) hehe tog slut på 2 tejprullar.. det sk aitne vara för enkelt att komma in i paketen!

sen på sönda bär det som sagt av ner till skåne, närmare bestämt malmö och staffanstorp :) dags för nytt solo!!!! ska ha ett showigt solo! skickade länken till thomas med mitt favorit solo på youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=fcBhWqnENDI

här är länken till solot :) kolla på de det är super nice!

nu ska jag bara slappa lite för att sedan åka till challe!! hon skulle ringa när hon var på väg hem :) TAGGA party!!!!!!!!


puss på sommaren och challe :)





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: