2010-07-09
18:18:41

??
idag tog jag en välförtjänt sov morron vaknade vid 12 :) skönt inte sovit så länge på jättelänge.
sen blev det att hoppa in i duschen och sedan åka till apoteket för att köpa rengöring till mitt nya hål i örat. efter det åkte jag till plaskis och åkt fruktsallad med glass under ett litet drillmöte.

jag har fortfarande inte bestämt mig om jag ska vara kvar här nästa år eller om jag ska åka till stockholm.
här har jag allt, drillet som är största anledningen till att jag vill stanna. nu när teamet börjar gå bra vi har kommit upp i en bra nivå med tekniken och kommit till SM, då känns det så dummt om det inte blir nått team nästa år för det skulle kunna gå sååå hilma bra. plus att jag och olle ska göra duett om jag är kvar.
men i stockholm får jag en fortsättning på min dansutbildning, nästan alla mina klasskompisar kommer att bo i stockholm, jag får nått nytt. men börjar bara gråta när jag tänker på att flytta dit och inte göra team nästa år. drillet och mina showisar betyder väldigt mycket i mitt liv har jag kommit på.

är jag redo att sluta göra team, träna själv, flytta till stockholm??

blir galen av det här.. börjar nästangråta nu när jag sitter och skriver här.

men om jag stannar här ska jag tvinga dom som bokar hallar i linköping att ge oss en bätre hall med minst 10 meter till taket. ge oss iaf en träning i veckan i en bra hall så vi kan får upp svårigheten i tekniken ännumer!!!!

nån som vet nån bra hall som man kan föreslå??



och GRATTIS OLIWEN till körkortet!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: