2010-07-01
17:14:08

berlin och prag 2010

hej här kommer lite bilder med texter till som visar vad vi gjorde i berlin oh prag.
det var så himla kul och underbart en vecka med mina drillisar och våran orkester.


bild 1: lollo, anna och olle i bussen kl. 5 på morronen :) pigga och glada
bild 2:jag och emma i bussen på väg ner till berlin.

mycket posande blev det på resan som här på färgan över till danmark

när vi hade kommit fram till berlin kl. 6 på kvällen så gick vi och köpte mat o satte oss på nån gågata och käka.

kinakäk i berlin

vi åke på en tur i berlin och stannade vid check point charlie. sånna här finns längs hela vägen som berlinmuren stod.

mina tjejor :) självklart blev det posande även där.

jag ville oxå vara med och posa.

jag fick en idé när vi gick promenad och så här fint blev det :)

det blev även lite drill i berlin, här en spontanspelning framför parlamentsbyggnaden.

vi hann även med lite lekar som här när vi kör "lappleken". anna och lollo va ganska bra på den.

!!rock pose!!

efter 2 dagar i berlin åkte vi vidare mot parg och stannade på vägen ner i theresienstadt.
och självklart blev det posande även där.

här innanför bodde alla killar/män. läskigt ställe de där.

i prag gick en guidadtur som började uppe vide en stor borg där det bland annat den här stora katedralen stod.

dags för shoppingtur :)

jag är taggad för shopping!!

lollo och anna var oxå taggade för shopping

i väntan på att dom andra skulle shoppa klart så chillade jag och olle på torget.

avslutar med lite galamiddag bilder :) anna och olla är så tjusiga

emma och lollo va så fina så :)

jag ville oxå vara med på kort :) ser rund ut på de kortet men om huvudet blev bra iaf.

vi köpte teamklockor i prag.
ÄLSKAR ER SHOW<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: