2010-07-07
20:30:05

älskar sommaren
ååh va underbart väder det är!!!! älskar det och det blir bara bättre när man får spendera dagarna med dom bästa. även idag var badar trion i varamon ochsolade och badade. brännde mig som tusar, hetta och ömmar överallt på kroppen!
men ska inte klaga det är ju så här man vill se ut!! brun oh fin!

har grillat med mammis och pappis med ikväll - gott som vanligt!

och väntar nu på att tiden ska gå så jag kan åka in till stan och träffa dom ja inte har träffat på några timmar nu. åsa, filippa och förhoppningsvis sara :) filippa fick nått solsting idag och föreslog barskåpstömning hemma hos henne :) JAG ÄR PÅ!! hehe sen blir det pyjamasparty för filippa och mig :) hehe party!

får se om kvällen bjuder på nått mer skojsigt!! jag är öppen för förslag.


puss på sommaren det kan knappast bli bättre





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: