2010-12-31
14:54:15

HAPPY NEW YEAR

MITT 2010



Jag hann med en hel del :)
Höjdpunkterna på året var ULLARED, BERLIN/PRAG och så klart VM!!
Jag älskade tiden på Lunnevad!! saknar alla <3
Jag är glad att jag valde drillen istället för stockholm, ni tycker säkert att jag är galen osm inte valde en skitbra dansskola men JAG ÄR DRILL!!

Blev mycket solning i somras och brun blev jag :)
Hann även med många äventyr i somras. Berlin/Prag med drillisarna, liseberg ullared, bergen och VM, tälta i challes kök, lund och nytt solo, en hel sommar utan milla som var i kenya hela sommaren! skönt att hon om hem :)

Får inte glöma att jag började blogga detta år :)

Ser fram emot att se vad 2011 har att erbjuda!

GOTT NYT ÅR PÅ ER


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: