2010-08-15
13:50:32

söndag
ikväll blir det träning! hoppas alla i show kommer ingen som sagt att den inte kommer. vill testa exch. och formationer.

snart kommer min farbror och hans tjej hit och hälsar på :) trevligt

tänkte även att ja skulle lägga upp lite bilder från VM och bergen så ni får se hur vi hade det :)


köp av biljetter till arlanda express

vi köpte sverige tröjor på arlanda så vi skulle passa bra in i sverigeklacken!!

strax dags att gå på planet

framme i bergen

sara när vi kom fram till bergen - lycklig tjej

jag stod och väntade på sara vid hörnet vid 7eleven

glassigt att leta efter ett nytt hotel mitt i natten

gör mig redo för en heldag i VM hallen



nu kom min farbror hit. kommer fler bilder sen!


puss på VM



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: