2010-08-03
18:27:55

show

idag blev det lunch med show :) gu vad jag har saknat dom!! härligt att se mina tjejor igen. skönt att träffa lollo en gång till innan hon flyttar till the city. fick reda på att anna oxå ska till bergen och kolla på VM. KUL!




har packat lie grann nu och idag växlade jag in pengar oxå. kan ju vara bra att ha norska kronor när man ska till norge. hoppas bara pengarna räcker. ska ju mest sitta i en gymnastiksal så det kan väl inte gå åt så mycket pengar. hoppas man kan beställa vm-dvd där i hallen, för den vill jag ha!

har även städat i mitt rum nu och damsugit.. OJOJ inte illa av mig. mamma och pappa trodde jag hade feber när jag satte igång med damsugandet.

sen kommer vicko hit :) mys han har ju inte varit här innan så hoppas inte föräldrarna skrämmer bort honom.. :)

i morron åker jag och sara till VM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tagga!!
så kan bli dåligt med uppdateringar här under tiden.


puss på allt



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: