2010-08-13
22:45:02

milla
ska snart gå och lägga mig måste sova ifatt känner jag. men jag hinner med en uppdatering här först.

peter är här och hälsar på. kul.

pratade med milla förut :) skönt att höra hennes röst och att höra att hon har det bra. inte alls lång tid kvar tills hon kommer hem nu!! hon hade varit på safari och sett masser vilda djur. häftigt! vill jag oxå göra!

nu blir det lite film för att sen sova. igår somnade jag i reklam pausen i sex and the city. hehe skönt.

så gonatt

pusss på milla <3




Kommentar:
#1: milla

PUSS PÅ VÄRLDENSBÄSTA SYSTER!! NU ÄR VI I DIANI BEACH OCH VI HAR ETT EGET TVÅVÅNINGSHUS ATT SLAPPA I. OM 1 VECKA STÅR JAG PÅSVENSK MARK IGEN. KAN INTE VÄNTA.

ÄLSKAR DIG!

2010-08-17 @ 07:00:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: