2010-08-02
18:20:35

drill
oj vad dagen har gått fort!

gick up vid halv 9 för att gå upp till fritis och fråga om jag fick låna gymnastikhallen. och det gick bra. tur att man gick där när man var liten. annars hade jag nog inte fått låna den.

och sen när jag kom hem igen så somnade jag om..hmm illa men jag var så trött och sen vaknade jag en halvtimme innan dom från åtvid kom. tur där med. jobbigt om man hade försovit sig. så sen blev det drill för hela slanten!

ska ju koreografera ett teamprogram åt åtvid så var tvungen att se vad dom kan. var väldigt lång träning, 5 timmar, men det kändes som det gick jättefort. hann gå igenom allt som jag ville och testa formationer :) toppen nu är det bara att börja koreografera.
och jag kommer få sjuk mycket inspiration när sara och jag kollar på !!VM!!
på onsdag åker vi!! och masser som jag måste fixa innan dess.
träffa showisarna!!!!!!! växla pengar, köpa minneskort och träffa vicko :)


puss på drill



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: