2010-08-12
21:29:57

äntligen

nu är jag hemma igen och ska uppdatera bloggen som vanligt har inte hänt nått här på 9 dagar..ajaj

VM i norge var helt galet! så värt att åka dit. det är helt otroliga drillare som är där! vill oxå vara med på vm! Japan tog hem guldet i alla klasser och resten av medljerna delade japan, frankrike och usa på. bara dom länderna som kom på pallen. japanerna är helt sjukt duktiga!! dom drillar så jäkla fort och är säktra på alla trixen. dom skulle nog kunna göra dom i sömnen utan problem. galet duktiga.

finalen för teamen var helt sjuk. frankrike gör deras bästa omgång som dom kunde ha gjort. helt knäpp tyst i hallen när de ställer upp på golvet. och sen brakar energin loss och dom kör ett sjuk bra program! dom får en 100poöngare av en dommare (det högsta man kan få). och efter dom var det japans tur. dom rör sig som om dom vore en och samma person. helt sjukt! och dom gör oxå deras bästa omgång som dom kunde gjort och får hela 4st 100poängare. HISTORISKT!!
sara och jag var tvugna att ta ett kort med japan teamet efter det. dom är verkligen bäst i världen på drill!!!
vet inte riktigt vad jag ska skriva  mer än detta om vm för det hände så mycket!!! men kan inte skriva allt här.

jag och sara men JAPANs team
världsmästare 2010

men vi kom hem i måndags natt vid halv 3 och så skulle jag upp vid 7 för att sedan åka ner till rimforsapå drill läger i 3 dagar så kom hem för nåra timmar sen. fick sova i 4 timmar i måndagsnatt. usch alldeles för lite. men nu är jag äntligen hemma utan att behöva åka på flera dagar. skönt.

saknar challe träffade henne bara en snabbis på ica i går. så får ta och träffa henne snart.
och så börjar ju träningarna igen :) yes!!!!

vi/jag kom på masser till teamet nere i rimforsa och det kommer bli så sjukt nice! vill bara träna helatiden och göra program.




puss på VM i drill



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: