2014-11-12
21:24:00

Träning <3
PT-timme idag och det känns redan i benen, höften att det va dom musklerna som fick jobba idag så yes dom jobbade!!
 
Körde spänst och styrka med lite nya övningar och en som jag kommer få träna hårt på...shit vad svår den va!! Sitta på knä och hoppa upp med hjälp av höften = Svårt!
 
Nu har jag en timme kvar i december sen får jag hoppas på att dom har någon ny "kampanj" efter nyår :)
 
 
Sen nu ikväll så blev det drillträning och den gick väl sådär..började bra men gick inte bra när jag körde till musik..blä men hoppas på att det berodde på trötta muskler och att jag hinner köra lite i helgen när jag är i Finland.
 
För i helgen är det dags igen att åka och träna drillarna i Nerpes :) SKa bli såå kul att träffa dom igen och nu ska vi bara köra teknik så hoppas på stor utveckling för dom!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: