2014-03-28
15:31:06

Update
Lika dålig som vanligt och det börjar nog bli tjatigt här med att jag kommenterar det oxå. 
Förra veckan var jag på gymmet måndag-fredag och ett av passen va PT-timme med Mattias.
Sen i helgen som var va jag nere i skåneland och tränade igen :)
Även fast dessa bilder är från i onsdags på träningen. 

Den här veckan har det varit jobb alla dagar utom idag. Skönt med sovmorgon med mycket snooz.

Igår går blev det efter jobbet date med Challe. Vi shoppade under kontroll innan vi tog oss en bit mat och efter det blev det shopping utan kontroll. Jag skulle testa en tröja på Gina men det slutade med att jag köpte en jacka och Challe skulle inte prova nått men hon köpte oxå men jacka.. Hoppsan men super snygga va dom! 

Här är bild på min jacka!
Mintgrön som det ska vara i vår :) vore super nice att ha ett par Nike Ari Max i mintgröna till - mums!

Så lite uppdatering har ni fått nu :) får se när det blir nästa gång!!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: