2014-06-19
22:33:00

Midsummer dress
 
 
 
Idag har jag fortsatt min jakt på midsommarklänning..har beställt en som troligtvis kommer i morron efter att jag åkt iväg på firande..buhu men hittade en nästan lika fin på H&M som jag får ha om jag inte hinner få den andra :) Måste ju ha klänning på midsommar - sen får det regna bäst det vill!
 
 
Lite skillnad på klänningar men det fanns inga ljusa, blommiga som va min stil.
 
Efter allt letande så gick jag till gymmet och körde armar och rygg, lite bröst och men endast bänkpress.
 
Nu ikväll fick jag även feedback på mitt solo av Elisabeth som var väldigt bra och kul att höra vad hon tycker och det var mycket positivt. Tack så mycket!!
 
 
 
 
Taggar: actic, dress, shopping, workout;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: