2014-06-27
21:45:46

Love the gym

Fick bli en gammal bild :)

Idag blev det gymmet igen :D Hann börja sakna det efter att ha varit borta i två dagar. Igår blev det jobb på VeroModa. Många som shoppade rea och jag hade hade bättre siffror än bossen :) Jag kan ju visst! Jag shoppade även lite själv. Min gamla (som jag får kalla den nu) skinnjacka är för stor så köpte en ny svart som jag redan har en fast i rött så jag visste att den skulle passa.

Men idag blev det inget jobb så packa och gymmet fick det bli idag :) jag körde ben och rygg!
Skulle ju se efter stark utmed 10kg vikterna på varje sida på skivstänger jag hittade dom inte så fick ta dom röda små vikterna med 5kg var..Buhu men det blev ju iaf 40kg så skönt att det går framåt. Nästagång får jag prova att lägga på lite mer :) sen körde jag marklyft, rodd, chins, benpress, benspark, baksida bencurl, en super jobbig övning med pilatesboll - känn som satan i baksida lår - vilket måste betyda att jag måste bli starkare i dom musklerna!

Nu är jag snart framme i Bjuv för en hel helgs träning med teamet! Är så taggad!!

Taggar: gym;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: