2014-07-03
22:21:00

Träning med mamma
Igår blev det gymmet med mamma :) vi körde på hennes gym och vi körde bröst, mage men mest ben. Kul att träna med mamma och se vad hon kör för nått och båda kunde öka på i sina benböj!!
 
 
Provade även den här maskinen som man ska klättra uppför hela tiden. Körde inte så länge men kan tänka mig att den är jäkligt jobbigt efter ett tag.
 
Idag blev det gymmet igen för mig men det här gången på Actic :) Nu blir det inte nått gymmande på länge..buhu men fatta vad taggad jag kommer va när jag kommer dit igen!! Idag körde jag bara armar för det va länge sen jag körde det och benen hade ju som sagt fått jobba igår. Det märks att det är sommar när man är på gymmet trots att vädret är som det är så är det inte mycket folk där.
 
 
Taggar: actic, gym, legday, workout;

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: