2013-05-22
13:10:47

Nerverna gör entré
 
EAST FM - Girls 12.00-14.00 varje dag och igår var jag med!!
 
I måndags blev det som sagt spontant bestämt att jag skulle sitta i den här glasburen igår och prata drill och SM.Super kul att vara med i radio och prata med Elli.
Var det någon som lyssnade!?
 
Som det vi pratade om så närmar sig SM med stormsteg och närverna växer för varje dag. Hoppas dom lugnar ner sig efter kvällens träning. Teamet känns lugnt nu men solot som oxå känns lugnt drar fram massor utav närver men det är nog för att jag går ut som första senior och start nummer 2 på hela dagen :) Men jag får tänka att på alla andra tävlingar har jag fått vänta super länge och det har blivit förseningar men det kommer det inte hinna bli innan jag ska köra så -TOPPEN!! Det är ju bara gå ut på golvet och njuta av att få göra det jag älskar!!
 
Ååh shit nu är jag ännu mer nervös bara av att skriva det här inlägget......usch nu måste jag tänka på något annat ett tag :)
 
Andas djupt!!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: