2013-06-14
17:22:48

Sjung om studentens lyckliga dagar
Vilken seg vecka det har varit med feber( som gått över) och snuva (som inte vill ge sig) har inte tränat nått varken drillat eller varit på gymmet....seeegt! Men igår tog jag tag i mig själv och det blev en riktigt lång dag med mycket studentfirande! Hade hela fyra härliga studenter att fira igår. Jag hade ett schema i huvudet men det sprack ju redan hos den första som var Emma innan jag åkte för att fira Olivia (som jag alltid kommer kalla för Olle) och sen blev det hem till Anna och till sist Lise-Lotte. STORT GRATTIS TILL STUDENTEN - NI KLARADE DET!!
 
Emma                                                                        Anna 
Lise-Lotte                                              Olivia (Olle) (Bilden lånar jag från Olivia)
 
 
 
 

Kommentar:
#1: Annika Bergqqvist

Jätteroligt att du kom Erica :)

2013-06-14 @ 17:43:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: