2013-01-22
12:45:00

Heytell och Linköpingsposten
Härligt att se att så många av er läser min blogg trots att jag varit så sjuuukt dålig på att uppdatera den den senaste månaden men jag jobbar på att hitta inspiration :)
 
Igår var jag på "interjuv" på Linköpings posten som ville göra ett reportage om mig men shit det var den sämsta interjuvn någonsin. Hon hälsade knappt när hon kom och mötte mig och sen hade hon inte gjort någon hemläxa och kollat upp vad drill är så det var det enda hon frågade om och hon visste inte ens vad vår föreningen heter. OMG!! Sen ville hon ta ett kort vid St. Lars kyrkan och på vägen dit frågade hon bara hur mycket jag tränar och så svarade jag 8,5 timmar i veckan coh hon svarar endast med ett OJ! Sen tar hon ett kort och säger jag tar en närbild oxå vilket hon gör sen går hon och vi är tydligen klara.... 
Nae shit alltså men vi får väl se vad hon får ihop av det lilla hon undrade.
 
 
Sen finns det tydligen en app som heter heytell som är superduper bra (så länge den andra har täckning :P ) pratade massor med Johannis igår, inte så mycket vettigt men bra saker :), och det känns som det kommer att bli så idag oxå!! Saknar den tjejen alltså!!
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: