2013-02-01
13:54:00

It´s all about me
Nu är jag ute i pressen :) hehe eller?? 
 
Igår iaf så var jag på EAST FM och pratade drill och Eldsjälsgalan - super kul och roligt att prata radio i en riktig studio. Jag lärde dom att drilla efter att vi pratat klart. Vet inte riktigt om dom var några talanger på drill men underhållande var det.
 
Vi tog även kort och självklart så tog vi ett typiskt drillkort :)
 
I onsdagas var TV4 Öst och filmade och interjuvade mig på träningen vilket oxå var kul. Vet inte riktigt när det ska sändas men nångång veckan innan galan sa dom.
 
Och sist och minst?? Nej det tror jag inte så ringde P4 till mig i måndagsmorse och pratade drill och gala :)
 
Så bilda en kö så skriver jag autografer :) hehe 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: