2013-02-24
12:49:42

Det närmar sig
 
Nu börjar det närma sig Eldsjälsgalan och jag har ingen klänning än..spänningen är ooooliiiiidlig!! Hade den korta hemma men när jag köpte ny bh så vart en väldigt tajt upptill så skickade tillbaka den och beställde en storlek större men ifall den oxå skulle sitta dåligt så har jag beställt den långa fina Ida Sjöstedt klänningen. Så för hoppningsvis har jag en klänning att ha på mig på torsdag.
Annars tror jag att jag är redo. Har två par strumpbuxor, skor, snart väska för den är oxå beställd men har inte fått den än (heller) har nästan bestämt vad jag ska ha för smycken och vilket smink så nu väntar vi bara på klänningarna så jag kan bestämma frisyr :)
 
Ikväll ska jag och Milla värma upp inför galan genom att kolla på Oscarsgalan hela natten, får se hur länge vi kan hålla oss vakna speciellt Milla som ska upp och jobba. Vem vet hon kanske går direkt från soffan in i duschen och sen vidare till jobbet!?
Har ni några tips på hur man håller sig vaken??
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: