2013-02-04
12:14:37

Can´t move
How was your weekend?
 
Min bestod av drill, drill och drill samt lite melodifestival. Tränade med Sanna från Åtivdaberg i lördags, som jag gjort solo till och igår var det solo och extraträning med teamet på dagen för att sedan ha årsmöte med uppvisning/genrep inför tävlingen nästa helg :) Solot gick väldigt bra men teamet vart stressigt för vi hann inte riktigt samla ihop oss innan. Men j*vlar så bra vi va under träningen så vi kan när vi hinner ladda.
 
 
Om jag ska säga något om melodifestivalen så finns det en slående likhet med drill - det kan aldirg bli för mycket glitter :) annars var David Lindgren den enda som var bra.
 
Nu sitter jag framför tvn och vill röra mig så lite som möjligt för jag har väldig träningsvärk i hela kroppen.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: