2013-04-22
18:16:36

Säsongens femte tävling avklarad
I lördags var det dags för Skånedrillen i Ängelholm och jag är väldigt nöjd med min omgång med endast två små tapp tog alla trixen och det var så härligt att äntligen sätta det efter två omgångar med mycket tapp!! Jag vet ju att jag kan om nu har jag visat det oxå. Dock fick jag lika mycket poäng som när jag tappar och hafsar runt..men jag får leva på känslan :) Anna och Clara var ju sjukt bra som vanligt och tog hem guldet. Ni är så duktiga!!!!
 
 
Nu väntar SM om en månad och ni ska allt finslipas och teamet ska jobbas in på 6 personer igen :) Det år bra och vi kommer dundra på med en sååå bra omgång!!
 
Efter en tävling brukar man få sätta sig i bilen och halvsova hela vägen hem efter tävlingarna men inte i helgen det blev tillbaka till hotellet och sova för att sedan skutta upp ur sängen för att lära sig compulsories i 8 timmar :) Det var väldigt kul, lärorikt och mycket att tänka på. Och man kände i fötterna att man hade tävlat dagen innan!
 
Så idag har man välförtjänad träningsvärk :) I JUST LOVE TWIRLING!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: