2013-04-13
17:18:48

Did I just say that??
Det känns som mitt liv står stilla nu, det händer ingenting.....eller jag var på interjuv för Telenor i torsdags men utöver det så händer det inte mycket. Kna kanske bero på att jag låg helt däckad förra veckan fram tills i tisdags i världens förkylning men nu när jag är frisk känner jag ingen skillnad..When will my life begin??
 
I morgon är sista soloträningen innan sista tävlingen innan SM. Vill verkligen göra en sjuhelsike bra omgång men har ju tyvärr inte kunnat träna så mycket som jag velat så i morgon lämnar jag min snuviga näsa hemma när jag åker till träningarna.
 
Ge mig sommar och sol
 
Har även rensat bland mina kläder och faktiskt kommitfram till att det finns mycket jag inte använder och känner att jag inte komer att använda heller - WHAT?! Did I just say that?? Så om någon vill kolla igenom det och leta efter guldkorn så säg bara till!!
 
 

Kommentar:
#1: Anonym

vill du lägga upp bilder på de kläder du inte vill ha längre på bloggen? det är vore enkelt och kul och se vad du vill sälja/ skänka bort :D

2013-04-13 @ 20:42:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: